onsdag 14 juli 2010

Nu jäklar...

...ska det grillas. Bakgården är ju vidgjord och nu är första lilla kolgrillen inköpt. Kan nog tänkas bli lite fredagsgrillning för att starta semestern på ett bra sätt.


Är man sugen på en grillkväll kan man ju alltid hojta till :)

Ikväll ville Jacob inte äta middag. Han tyckte att han klarade sig lika bra utan. Han sprang iväg och lekte och jag passade på att vila lite i hans säng. Tommy skrattade när han såg mig och kallade på Jacob och frågade var mamma var. Han kom in i rummet och tittade på mig och sa "dääär". Jag låtsades sova och då hör jag lite småirriterade ljud och känner hur någon drar mig i armen. Jag tittar upp på honom och frågar om jag inte får ligga där. Nää hör jag bestämt. Varför inte det då? "De mina" säger han och pekar på sängen. Jaha och så var man utslängd. Han pekade snällt på min egen säng och tyckte jag kunde ligga där istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar