måndag 1 april 2013

Sista inlägget..

Bloggen har varit aktiv i 4 år och har nu nått sitt slut. Det känns ganska naturligt att stänga ner bloggandet på den här sidan. Jag har under sista tiden helt tappat lusten för att blogga. Kvalitén har successivt blivit sämre, det är färre som läser och det är knappt någon aktivitet i kommentarsfälten.
Jag kommer säkert blogga framöver igen, fast då i annan form. Jag har knåpat på det här ganska länge. Vi får se helt enkelt...
Det blir ingen familjeblogg på ett bra tag i alla fall. För er som fortfarande tycker att den här bloggen ger något, tveka inte att ringa, sms:a, eller spontant komma och besöka oss!

Skapar jag en ny blogg så länkar jag den här, i annat fall tackar vi för oss! 
 



3 kommentarer:

  1. kollar ändå ifall du ändrar dig

    SvaraRadera
  2. Kollar in då och då och ser om ni har börjat igen. Även om det inte var ofta så saknar jag era inlägg. Allt bra mer er?
    /Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har inte börjat blogga igen...bara ändrat utseende :P Men jag funderar på att börja. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra med bloggen. Funderar lite på inriktning och vad jag tycker är kul.
      Kan sakna bloggandet ibland, men samtidigt är det skönt att slippa det "måstebloggandet" som uppstår.
      Vi får se vad det blir! :)
      Kul att det uppskattas iaf!

      Radera