torsdag 25 september 2014

BR har stigit i kurs - gjorde rätt för sig!

Som ni säkert förstod av mitt tidigare inlägg har min besvikelse och irritation över BRs hantering av mig som kund varit katastrof. Jag är nog än idag förvånad över det som hände...att det kunde hända! 2014.
Som jag skrev mailade jag deras kundservice och uttryckte min missnöjdhet i tisdags. Tyckte inte det var okej och ville inte att andra kunder skulle råka ut för samma sak. Inom 24 timmar fick jag svar att de skickat mitt ärende vidare till huvudkontoret och idag fick jag svar. Ett bra svar.
Måste säga att jag är lika positivt överraskad över svaret jag fick idag som jag var irriterad i tisdags. Nu visade de professionalitet, kundkänsla och lyhördhet. Bra!
Att ett företag kan ta feedback på rätt sätt och göra något åt problemet är ganska stort. Det är inte alla som kan det tyvärr.
Tack Jonas! Nu får BR en chans till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar