onsdag 27 oktober 2010

Nu är det fel igen!

Sedan jag började granska de där gröna lapparna som kommer hem från försäkringskassan hittar jag bara fel. Förra gången försökte de blåsa mig på 2000kr, denna gången kan jag inte ens utläsa vad de betalt för. 2,5 dag vabb betalas ut på dubbla poster. Bra kan man tycka (extra pengar är alltid fint), men nej, beloppen stämmer inte. Halvdags vabb måste väl ändå generera mer än 133kr. Gah!
Sedan har de betalt ut föräldradagar på helgen. Jag har ALDRIG begärt en endaste dag på en helg sedan Jacob föddes. Sedan har de "glömt betala ut för en onsdag då jag vekligen var hemma. Jag har 4 felaktiga rader på senaste specen som är fel...eller jag föstår dem inte iaf. Lattjolajbans...
Får se om man kan komma fram till kundtjänst. De har ju ett standardmeddelande som alltid säger att de är överbelastade, var god försök lite senare. Bull shit! Men men, förra gången fick de plus för hur de löste sitt misstag med utebliven utbetalning. Få se om de ska rosas eller risas denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar