söndag 19 december 2010

Energinivån låg

Senaste tre veckorna har varit ganska slitsamma. Jag vet inte om det är ett åldertecken, men det är nog första gången jag känner att jag är sliten. Humöret tryter och irritationsnivån svajar. Tyvärr vill jag inte erkänna det så ångar ju på som vanligt, men det är ju roligt... Ja inte att vara kroniskt trött, men att fixa och dona, baka med Jacob, jobba över och jobba in, julhandla, pyssla, träffa vänner... Ja det är full rulle hela tiden, men jag tror att energinivån är ganska låg nu. Ett litet rött steck kvar så det är väl dags för batteriladdning i julhelgen.

Jag hade inte tänkte blogga så mycket idag. Ingen ork. Ingen lust. Men jag vill tillägna nästkommande rader till en kompis som jag är mycket tacksam att jag lärt känna. Jag är imponerad av ditt engagemang och din vilja att pyssla om allt och alla. Jag är tacksam för att jag är en av dem som du skänker värme och glädje till. Hoppas fler säger det till dig. Tack för en trevlig försmak på julfirandet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar