torsdag 25 oktober 2012

Lavendel Mini Spa och Sjörök


Vilken underbar eftermiddag/kväll. Skönt att unna sig själv lite lyx ibland. Fiskpedikyren var en upplevelse. Coola små fiskar som käkar på ens fötter. Kändes precis som när fötterna somnar...som små vibrationer :) Det kittlades när de ville komma åt mellan tårna hahaha. Efter 30 minuter i badet blev fötterna masserade lite snabbt och även insmorda med nån kokosgrej. Som nya!. Jag fick ett bra intryck av Lavendel Mini Spa och kan tänka mig att göra detta igen. Fötterna är supermjuka nu :)

Vi avslutade med en debut på restaurangen Sjörök. När jag fick sms med förfrågan att gå hit trodde jag det var T9 på mobilen som spökat. Hade inte en aning om att detta var nya restaurangen i hamnen. Jag gillade stället. Underbart läge. Dock lite kallt. De behöver nog höja värmen några grader om det inte ska bli stans nya isrestaurang i vinter.

Nu ska jag gå och tända nya doftljuset jag köpt...
Tack för en trevlig kväll!

1 kommentar: