fredag 19 oktober 2012

Skämmer bort kollegorna

I morgon blir det 8 nya övertidstimmar. Tjoohoo...eller...? Aja så är det iaf. Mina kollegor knäppte lite med fingrarna idag och önskade hembakat. Självklart ställer jag upp! :)
Jacob har hjälpt mig att vispa och mäta upp så det gick som på en dans. Ja i alla fall tillslut. Det började inte så bra när båda grabbarna står och frågar samtidigt och jag försöker baka, svara OCH hindra Jacob från att knäcka ägg. Det slutade med både ägg och skal i bunken och därefter för många ägg i bunken. Efter det fick jag schasa iväg alla och styra upp. Sedan kom lilleman tillbaka för att vispa. Han vet ju att man får slicka visparna då ;)

2 kommentarer:

  1. Hmm. Inga planer på att byta jobb? Du är välkommen;)
    // Tina

    SvaraRadera
  2. Tyvärr jobbar du inom fel bransch för att jag ska lockas, men kakor går alltid att fixa :) Lägg en beställning o testa...

    SvaraRadera