torsdag 26 juni 2014

Nya högtalare

På någon konstig vänster har vi lyckats spränga högtalaren till datorn. Vet inte hur för vi lyssnar sällan på musik där och ingen av oss känns vid att vi haft högt ljud. Varken medvetet eller omedvetet. Måste varit Laban... :)
Har letat efter nya i nästan ett år men inte hittat några. Jag vill ha snygga och enkla högtalare med bra ljud. Inga klumpiga eller med dåligt ljud. Många har bara 2-3W. Det ska vara schysst ljud om man lyssnar på musik. Känsla.
För någon dag sedan hittade jag de rätta. Fick dock en liten chock när jag öppnade kartongen igår. De var lite större än jag förväntat mig, men det gick bra ändå. Svart/vita, 10W och riktigt bra ljud. Storleken framgår inte riktigt på bilden. Känns större i verkligheten. Nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar