måndag 12 mars 2012

Måndag

Idag har det varit en helt vanlig måndag, men ändå en väldigt ovanlig måndag. Så här i efterhand så har det varit en bra måndag.

Jag vill passa på att säga GRATTIS till min mamma och Jacobs mormor som fyller år idag. Har tappat räkningen på hur många så nämner inte det *mooohahahaha*. Stort grattis!

Den här bilden hittade jag bland alla bilder på datorn :) Tänk att detta redan är 3 år sedan. Tiden går så himla fort. Mamma blir inte ett år äldre *blink*, men Jacob blir bara större och större. Han pratar som aldrig förr och växer så det knakar. Vi har redan börjat köpa kläder i stl 110/116. Jag tror han är runt 106cm lång och växer nästan fortfarande 1 cm i månaden!! När ska det avta?

Sitter nu och funderar på soffan. Slötitta lite innan sängen kallar... Har precis tränat och känner att kudden är väldigt lockande. Tack Andreas som roade Jacob under tiden. Uppskattas!!
Träningen går framåt. Snittar 2-3 träningspass i vckan. Ett på squashen och 1-2 hemma.
Det är kul nu när det börjar ge resultat. Tror jag gått ner 4-5kg så sakta men säkert rör det på sig. Kul och motiverande. Godisbegäret är avtrubbat, men jag har fortfarande ett svagt öga för kakor. På lördagarna ser jag mer fram emot en kaka än godis och det är väl bra i sig. Då börjar ju godisberoendet försvinna. Ätbehovet om kvällarna är så gotts om borta. Självklart svänger det, men efter middagen runt 18:00 så äter jag inte mer. Det är en perfekt tid. Kan bli lite hallon ibland om man är sugen. Perfekt snacks.

Jaja, inte mer skitsnack härifrån nu. Soffan får det bli. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar