onsdag 7 november 2012

Leklandet

Idag har Jacob och jag tillbringat vår lediga dag på Leklandet, det är ett träningspass som heter duga att hänga med en fyrårigs tempo där inne.
Vi sprang, hoppade, kröp, klättrade och åkte rutschkana till jag stupade, sen fortsatte han själv. :)
Hade tänkt springa en runda ikväll, men frågan är om det behövs nu, har fått motion för denna veckan känns det som.

Han är busig oxå, lurade upp mig till den branta rutschkanan för att han ville åka den med mig. Men satt skrattande kvar på kanten när jag åkte ner för det branta stupet. Sen gick han över till den vanliga nerfarten. (den som vi åker tillsammans på bilden)

Besvikelsen var dock stor när det blev klart för honom att den delen med elbilarna var stängd för säsongen, det är annars en självskriven favorit för Jacob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar