lördag 9 mars 2013

Grymt missnöjd

Det blev ingen bra träning alls i morse. Så jäkla besviken på mitt stooora misstag. Det var kyligt i morse och blåste lite grand. Jag preppade mig med mössa och en extra tröja. Allt gott...trodde jag. Men vantarna..!! Skit. Jag hade alldeles för tunna vantar på mig och fingrarna blev kallare och kallare. Efter ett tag började det göra ont, riktigt ont, och det slutade med att fingrarna till slut började domna bort och jag kunde inte ens hålla "cobran".
Jag vill alltid försöka utmana mig själv och ge allt, men det gick bara inte. Jag fick springa bort till Tommy (som var o tittade på med Jacob) och be om hans vantar. Jag satt på huk säkert en tredjedel av träningen med det stora projektet att få igång blodcirkulationen i händerna och få upp värmen. Det gick tillsist, men det tog tid. Av 8 rundor kanske jag körde 5. Jag är inte alls lika trött efter denna träningen och jag är fett besviken. Blä! Funderar på ett gympass i morgon för att kompensera.
Och ja, nästa gång blir det TJOCKA vantar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar