onsdag 20 mars 2013

Tappat lusten igen

Tankarna om att lägga ner bloggen har uppstått igen. Jag har ingen blogglust alls. Kanske bara får simma lugnt ett tag...

Idag har det varit en djävulsk dag. Phu! Började tidigt i morse då jag fick stressa till bussen med Jacob 7:10. Åkte buss till dagis. In och lämna honom och sedan gick jag till jobbet. Halv tio hämtade Tommy mig på jobbet så jag kunde följa med honom hem och sedan ta bilen med mig tillbaka till jobbet. Klockan 16 fick jag sedan kasta mig in i bilen igen för att köra och hämta Jacob på dagis och köra hem honom till Tommy. Tillbaka till jobbet och jobba klart. Sedan hemma igen 17:40.
Hemma fick det lagas middag i 120, sedan dammsugas (vilket inte är gjort på två veckor!!), diskas och plockas undan. Nu har jag precis betalt lite räkningar och ska sätta mig ner för dörsta gången idag...
Som ni kanske räknat ut är Tommy sjuk. Ni vet...ena benet i graven... För andra gången i år åkte han på halsfluss och är däckad och inte det minsta arbetsför. Varken på jobbet eller hemma... Yeah... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar