fredag 30 maj 2014

Shopping

Oj, vilken fullträff. Jacob är lycklig. Han fick träffa Bamse, göra ansiktsmålning och äta glass. Dessutom fick han ett par nya fotbollsskor med sig hem. Umbro. 99kr. Som hittat. Umbro skulle utgå ur sortimentet och de sålde ut alla deras varor med upp till 80% rabatt.

Gissa om han har testat dem? Definitivt. På parkeringen i Kosta, i bilen på vägen hem, i parken här hemma och på stan när vi åt... De fick högsta betyg :)


Själv är jag mest nöjd över mina två par nya skor. Har inte hittat så mycket i stan. Skorna i stan faller mig sällan i smaken.

Dessa vita är helt underbart sköna. Sitter som en smäck. Mjuka. Underbar passform. Skönt att ha på jobbet eller bara snabba skor att ta på sig när man ska ut på gården eller en snabbrunda på stan. Älskar Rieker. De är gjorda för mina fötter.

Köpte även ett par sandaler. Även dessa perfekta att ha på jobbet eller när man ska iväg. Supersköna sommarskor att gå i och sitter hur bra som helst. Mjuka och perfekt passform. Detta är mitt andra favoritmärke; Tamaris. Precis som Rieker är dessa som gjorda för mig. Perfekt storlek, mjuka och följsamma. Äkta kärlek ;)

Tommy hittade också kläder så alla i familjen är nöjda med shoppingresan. Härligt. Nu blir det kvällsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar