torsdag 18 mars 2010

Dags att planera semestern

Inför årets semester så är det nytt att vi blivit tilldelade semesterperioder. Här gäller inte val och önskningar längre. Var lite skeptiskt till det från början och är väl fortfarande inte så glad att sommaren delats in i tre perioder. Men men, är tilldelad augusti och det är väl ok. Får bli föräldraledighet veckorna vi vill ha i juli. Fördelen med barn är just att man kan kringgå regler :)

Vad vi ska hitta på är långt ifrån bestämt. Tror det beror lite på hur vädret blir. Något kul ska vi väl hitta på med Jacob iaf. Kanske åka iväg på någon mindre tripp nånstans i Sverige, åka och bada, titta på djur och leka och busa. Då jag och Tommy fortfarande inte vet om och hur många veckor vi kan få ihop så känns semestern fortfarande avlägsen. Jag vet inte ens hur många veckor semester jag kommer bli tilldelad då jag varit föräldraledig. Har iofs sparat 3 veckor från förra året så jag ska nog klara mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar