onsdag 24 mars 2010

Vem försöker gräva upp stan?

Det märks att det är vår för nu är hela stan en enda stor byggarbetsplats. Det grävs och renoveras överallt. De grävde både före och efter Hoglands park, utanför Interflora och utanför Waynes. Tror vi passerade 4 eller 5 grävmaskiner och 3 lastbilar med blinkande lampor. Gissa om Jacob var fascinerad! Han satt och tittade på dessa maskiner och fordon i säkert 10 minuter innan jag fick honom att gå vidare.

Sedan blev det faktiskt lite nya vårkläder till mig. Händer inte ofta då det är sååå mycket roligare att titta på barnkläder. Och ja, jag erkänner att det blev en runda dit också. Idag var det till och med något riktigt bra att jag gick dit. Fick ett par supersnygga och tuffa shorts till Jacob helt gratis. Skulle kostat 149kr. Tror hon gjorde fel i kassan. Köpte man tre grejor skulle man få den billigaste på köpet. Jag fick den dyra! En tröja, en mössa och ett par snygga shorts för 99kr. Det kan man inte klaga på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar