onsdag 26 oktober 2011

Krogbesök

Jaha, då ligger man nedbäddad under täcket och kramar kudden. Kvällen har varit rolig. Supergod mat på Mont Martre, massa skratt, goda drinkar och popcorn. Kvällen avslutades på Stars & Stripes. Jag och Nicko var sist att lämna. Han var tvungen att se att Liverpool vann och jag ville vara ute och leva krogliv för en kväll nu när jag ändå hade barnpassning. Ska bli kul och se om jag orkar upp i morgon. Klockan ringer om 6,5 timme. Tjoohoo!
Tack alla kollegor för en rolig kväll! Godnatt

2 kommentarer:

  1. Hej hej, Jag läser slaviskt..Lite dålig på att kommentera :( Jag som inte träffar er så ofta undrar vem som skriver. Ingela eller Tommy? Kram på er alla.. Sanna Peterman

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Det är jag, Ingela, som bloggar. 98% av alla inlägg kommer från mig :) Om det är bra eller dåligt vet jag inte haha. Men jag vet att om Tommy skulle bloggat 98% så skulle det bara finnas 3 inlägg här *moooohahaha*

    SvaraRadera