fredag 23 december 2011

He*¤#tes jä#¤la skit...

Är så less nu. Jag ville inte sätta mig i den taskiga situation som innebär total panik den 23e. Sistaminuteninköp och stress i affärerna bland två miljoner andra yrpannor...
Jag sprang runt i ALLA affärer dubbla gånger och ändå hittade jag inte det jag ville. Men men, ett antal timmar senare och med hungern skrikandes begav jag mig hem. Helt slut.
Nu några timmar senare inser jag att jag glömt en av påsarna på stan. Jag har inte ett enda minne av vart jag kan ha glömt den. Jag har inte ens ett minne av att jag burit med mig påsen. Jag minns bara att jag hade den med mig ut från affären efter jag betalt.
Det var inga julklappar som tur var, men det var träningskläder för 550kr som jag var så nöjd med. Därav alla svordomar i rubriken. Jag är så besviken på mig själv.
Hur stor är chansen att någon vänlig själ lämnat in den liksom? Och hur ska jag veta vart de lämnat in den när jag inte vet vart jag tappat bort den? Känner mig som ett stortjutande barn nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar