lördag 28 april 2012

Barnfritt


Idag tog jag och Tommy oss friheten att åka ensamma till Kalmar. Tidigt i morse lämnade vi av Jacob hos farmor och farfar och sedan bar det av mot Ikea. Vi har lite planer att byta ut tvbänk och datorbord när vi flyttar. Sedan kommer vi behöva någon form av förvaring i köket och en massa nya lampor och annat småplock.
Tvbänken är nog utsedd efter idag, men det kvarstår många frågetecken kring det övriga.
Vi hade även ett annat mål med dagen; hitta vårskor! Jag har absolut inga vårskor. Katastrof. Det börjar bli lite varm att gå i fodrade skor. Nu när våren är här och de påstår att det kan komma värme upp emot 15-20 grader så har jag lite smått panik. What to do? Jag har kollat i Kallekona och nu Kalmar utan att hitta. Eller jag har hittat 3 par, men det har inte funnits min storlek. Frustrerande! Får se om jag kan hitta skorna på nätet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar