fredag 20 april 2012

Helg igen

Jaha då var det helg igen. Veckan blev kort då jag var sjuk hela förra helgen samt måndag och tisdag. Inte ofta jag blir sjuk, men nu blev jag nockad av en manlig förkylning. Tyvärr är det jobb som gäller i helgen igen. Vi har konstant övertid känns det som och nu är övertiden dessutom beordrad. Jaja, bara att bita i och se glad ut...
Hemma händer det inte så mycket heller. Känns inte som om tiden räcker till. Har haft lite dåligt med blogglust också. Insåg just att de gjort om hela bloggsidan (administrationsverktyget). Kul. Står dock och trampar lite mellan att sluta blogga och fortsätta blogga. Men men, vi får se...


Grabbarna här är tokiga som vanligt. Tommy ska döma fotboll i morgon och jag och Jacob ska äta godis hahaha. Jag har en liten svacka vad det gäller godis nu. Inte att jag äter och så utan att jag tänker på det flera gånger om dagen. Eller kanske inte så mycket godis, men kakor :D Kakor, kakor, KAKOR.
Gäller dock att hålla sig på mattan. Blir jag bara 100% frisk så jag kan träna igen så är det lättare att motivera sig. Har gått ner ca 7kg nu så det är kul. Sakta men säkert... Känner inte 100% att jag blivit av med mitt sockerberoende. Jag kan helt klart kontrollera det och har inga behov som förr, men jag tänker på det ofta (i perioder). Det bara tränger sig in i tankarna var man än är. Knäppt!

Jaja, nu ska jag fixa en uppsägning på lägenheten till Karlskronahem, sedan ska jag lägga mig i soffan och kolla på Let's Dance. Brukar inte kolla på det programmet, men denna säsongen har jag faktiskt gjort det. Lagom ansträngande. Vad ska ni göra i helgen?

2 kommentarer:

  1. Neej! Du får inte sluta blogga. Är så kul att följa er och nu med flytten och allt så vill jag ju veta hur det går.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Så brutalt ska jag inte sluta blogga. Har bara haft tankar på det :) Kanske bara blir lite glesare mellan inläggen ett tag framöver :)

    SvaraRadera