måndag 20 augusti 2012

Just nu...

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska springa en runda innan Squashträningen 18:30. Har jag sagt att de fick till en ny säsong genom nya tränare? :) Börjar nästa måndag den 27e. Fortfarande ingen som ångrat sig och vill börja? Det finns minst en helt ny i gruppen och vi övriga är alltifrån gröna rookisar till medelmåttiga/bra. Vi är runt 7-8 stycken och tränar en timme varje måndag. Sugen? (misstänker att kommentarsfältet förblir tomt i detta inlägg haha..)

Har nyligen kopplat in nya bredbandet hemma också. Sååååå skönt. Har surfat med ett avdankat 6 Mbits modem sedan flytten i juli. Visst duger det. Inga problem, men fatta vilken skillnad det blir när man byter upp sig till snabbare. Vi testar nu Telenors 4G-router (80Mbit/s). Reagerade direkt över lyxen att få fram internetsidor i en blinkning. Inte bara på datorn utan även i mobilen. Lyx! Var inte bortskämd med det så sent som igår. Gjorde ett test på www.bredbandskollen.se och fick resultatet 42Mbit/s. Käns helt okej :)

Nej, nu måste jag byta om...

4 kommentarer:

  1. Jag är lite sugen men min nacke krånglar.. Hur funkar det, kan man prova någon gång och se hur nacken/ryggen reagerar innan man bestämmer sig? Ska till sjukgymnast på mån, ska höra med henne vad hon tror. Hör av mig:)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag blir positivt överraskad att någon faktiskt kommenterade och var sugen på squash. Det är skitkul. När jag började i januari fick vi prova en gång först för att se vad vi tyckte, så det är säkert inga problem. Säg till innan fredag om jag ska skriva upp dig. Finns bara 10 platser men tror inte vi blir så många. Vi brukar bli runt 7-8 pers.

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen superkul med squash, tyvärr inte när jag bara spelar mot Kj som knappt ens blir varm.. Jag ska fundera på detta hade verkligen varit kul..!

    SvaraRadera
  4. Jaaa det tycker jag :) Vi behöver såna som dig haha. Envisa och ettriga och som ger sig f_n på att det ska gå :P
    Jag säger som till Sandra, hör av dig innan fredag om jag ska skriva upp dig. Du kan ju alltid testa en gång innan du bestämmer dig helt.

    SvaraRadera