måndag 11 november 2013

Jämjöhalvan


Glömde ju blogga om min älskling som imponerande nog ställde upp i Jämjöhalvan i lördags och sprang milen på 00.51.57 minuter. Jag vet att han inte haft tid att träna speciellt mycket innan och med det i bakhuvudet är jag ännu mer stolt. Själv hade jag legat på sjukan om jag sprungit en mil :D

Jag är lika imponerad av hans äldre syster T som sprang milen för första gången och passerade mållinjen efter en timme. Starkt!
Hoppas ni är stolta över era prestationer. Det är jag :)

3 kommentarer:

  1. Tack!
    Är mycket stolt:) Dessutom sugen på fler lopp, nu har jag ju en tid att gå efter och att slå;)

    SvaraRadera
  2. Jag är på, sugen på att se hur mycket jag kan sänka tiden sen lördags...

    SvaraRadera
  3. Jag springer gärna banan pau Jämjö igen, tycker det var en jättebra bana:) Om man nu hittar när det inte står folk och pekar;)
    // Tina

    SvaraRadera