söndag 3 november 2013

Händelserik helg!

I fredags efter jobbet åkte jag direkt in till stan för att klippa mig. Sedan var det snabbt hem för att byta om och lägga Jacob innan det var dags att göra stan. Svärföräldrarna firade 40-årig bröllopsdag så vi var ett gäng som bjudit ut dem på middag.
Efter en god middag med kallt gott vin och en avrundande efterrätt tog vi oss till Harrys. Efter det sov vi alla väldigt gott :)

På lördag var det fullt ös igen. Lite ärenden på stan och sedan iväg på kalas. Som tack för allt kul i helgen vaknade jag med en förkylning i dag. Lattjo. Det var så länge sedan jag var förkyld att jag glömt hur det kändes... Förhoppningsvis blir det inget märkvärdigt av det.


Just nu känns det mest som att det sitter i kroppen och sinkar mig. Orken är inte den bästa. Är mest trött och osocial.

Medan grabbarna varit på leklandet idag så har jag städat och fixat lite här hemma.
Jacob har varit som en duracellkanin. Efter nästan 4 timmar på Leklandet borde han vara dödstrött, men nej. Under tiden vi tittat på Malmö FF som spelat sista omgången i Allsvenskan har Jacob sjungit och haft kul med surfplattan. Efter fortbollen tog vi oss till Ica för att handla. Han mer eller mindre sprang hela vägen dit och hela vägen hem. Han var konstant glad och med all världens energi. När vi kom hem va det läggdags så han borde inte varit riktigt så pigg egentligen. Inga problem. På med pyjamas, borsta tänderna, bamsekramen godnatt och sedan Zzz Zzz Zzz.
Kul när han är glad och pigg :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar