måndag 26 september 2011

Fler vuxenpoäng på kontot

Idag skaffade jag mig ytterligare vuxenpoäng. Det var dags för årets föräldramöte. Visst känner man sig aningen gammal när man sitter på föräldramöte och lyssnar på information om verksamheten ens barn deltar i? Det är inte så att jag känner mig gammal egentligen, men just när man är på föräldramöte så känns det konstigt. Det är ju något ens egna föräldrar brukade göra. Nu sitter man där själv :)
Det blev en del info om nya läroplanen, bygget på Tullskolan och vardagen på dagis. Personligen tycker jag det är kul att få lite inblick i vad som händer och vad ens ungar gör. Jag vet att alla inte delar det intresset, men jag tycker det är intressant iaf. Nu väntar soffläge en timme och sedan ska jag sova tidigt. Är såååå trött efter allt som varit sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar