måndag 24 september 2012

Hittar inte vantarna!

Kom precis hem från träningen. Så jäkla go träning idag. Bra och roliga övningar, flyt i spelet och bra fys. Känner att jag mår tipp topp nu :)

På väg till träningen kom jag att tänka på en sak...igen. Har ni tänkt på hur hösten bara brutit sig in i vardagen senaste veckan? Det är kyligt i vinden och det börjar bli mörkt. Det är både mysigt och dystert på samma gång.
Hur som helst... För någon dag sedan skulle vi cykla till jobbet och jag insåg att jag skulle behöva mina vantar för att överleva cykelturen. Problemet var bara att varken jag eller Tommy kunde hitta våra vantar. Det finns inte ett spår efter dem någonstans i lägenheten. De försvann i flytten. Letade idag igen, men hittar verkligen inte dem. Helt sjukt. Hur många ställen kan man lägga vantar på liksom.. Jaja, får väl inse att det är dags att köpa nya. Det tråkiga är bara att jag köpte såna varma goa fleecevantar förra året. De var riktigt bra. Dock borta nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar