söndag 6 mars 2011

Alla vet vad jag tycker...

om hemmapartyn. För er som inte vet så är det inte min starka sida. Vet inte varför jag aldrig varit så förtjust i det. Det har ju varken med sakerna som säljs att göra eller den sociala tillställningen. Hur som helst har jag inom loppet av ett par veckor varit på två partyn! Kryss i taket. Vad som hänt? Jadu, den som det visste... haha!
Var på ett Me&I party härrom veckan och idag ett smyckeparty. Båda väldigt trevliga. Detta innebär inte att jag kommer gå på alla inbjudningar jag får för det ;) Bara så ni inte blir besvikna när jag tackar nej. Får som sagt en hel del inbjudningar vilket är ganska konstigt egentligen... Folk borde gett upp hoppet för länge sedan *ler*

Här är dagens inköp. Lite svårt att se. Ser bättre ut i verkligheten. Jag är dock nöjd och det är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar