onsdag 15 juni 2011

En stor rea-dag idag

Jag vet inte vad det är för speciellt med idag, men det verkar vara alla affärers stora rea-dag. Många har bara rean just idag så passa på om ni behöver nåt. Själv var jag på Lindex och hade förtur till rean i morse och fick då även 20% rabatt på alla reavaror. Bra deal tycker jag. Blev därför en tunn men fleecefodrad höstjacka till Jacob för 159kr (!) och två långärmade tröjor.

Det blev även en ny växka och en ny plånbok för egen del. Sedan bar det häm för att ta itu med tvätten och det var nog lika bra. Annars kan det bli dyrt... :)

För er som är intresserade så var det följande butiker som jag uppmärksammade hade rea idag:

Lindex försommarrea + ev 20% rabatt
Cubus 30% på alla kläder
Accent upp till 50%
Kappahl rea
Polarn o Pyret upp till 50% (osäker om rean började idag eller i morgon)
Din sko "köp två par skor få 100kr rabatt".
Ja det var väl vad jag hann se... Var säkert fler som hade rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar