söndag 31 juli 2011

Det funkar faktiskt ganska bra

Det händer ju ganska ofta att man hittar små eländiga fläckar på Jacobs kläder. Många av fläckarna går inte av och det är så jäkla tråkigt.
Jag har aldrig trott på all reklam om diverse olika tvätt- och mirakelmedel, men för ett halvår till ett år sedan blev jag rekommenderad Vanish. Jag hade för avsikt att prova, men det drog väl ut på tiden ;) Hur som helst har jag använt det en 4-5 gånger nu och det funkar ju faktiskt ganska bra. Fast det är nästan ett måste att alltid ta fläckarna direkt. Färgade plagg som ofärgade, allt funkar. Det är bra.
Så nu för jag tipset vidare på bloggen. Testa Vanish om ni ofta brottas med jobbiga fläckar, men ta hand om dem direkt!

1 kommentar:

  1. Har använt taborts enzym spray ett tag och det funkar ok men lukten sitter kvar. Blev rekomenderad Vanish av svärmor och det funkar kanon även om plaggen legat två veckor i tävttkorgen!

    SvaraRadera