söndag 13 november 2011

Kan ni utveckla ert svar?

Tack ni sju som svarade på min fråga om bloggens nya layout. Det blev varierade svar. 4 tyckte denna var bättre än föregående, 2 tyckte den var sämre och en tyckte den var okej, men att ett tredje alternativ kanske kunde vara bättre.

Nu får ni gärna utveckla era svar. Även ni som inte svarat på frågan kan ni ge feedback eller förslag på förbättringar.
Fråga 1: Vad var bättre/sämre med denna layout jämfört med föregående?
Fråga 2: Vad vill ni läsa om/inte läsa om?

Era svar innebär inte tvunget att jag kommer ändra på det som redan är, men det kan vara kul att se vad ni tycker samt om det kanske dyker upp något bra användbart förslag. Det är ju trots allt ni som ska läsa.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker den här är bra men kanske med lite större bilder för ni är så små att man knappt ser er (på mobilen i alla fall). Lite mer närbild kanske?
    Jag är nöjd med innehållet på bloggen. Ibland undrar jag bara vem som skrivit, kanske kan tagga Tommy eller Ingela?
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Tycker denna layouten är snygg! Tommy ser lite tjock ut i headern men det är ju inte nåt att göra nåt åt. ;-) Ang innehåll är "tyckande" roligast!!

    SvaraRadera
  3. Tack för era åsikter så här långt. Det kommer komma ett inlägg till angående detta när fler svarat då jag kommenterar tanken bakom tex bildförändringen.
    För visst tänker väl fler kommentera!! :)

    SvaraRadera