lördag 2 februari 2013

Köpa eller inte köpa...det é frågan
















Jag behöver ett par nya joggingskor, men jag har stora krav på dem. De måste vara mjuka och flexibla och ha enormt bra dämpning i hälarna. Det funkar inte med 400-500 kronors skor för mig för då får jag problem med mitt knä. De är oftast för hårda och för dåligt dämpade. Jag vill å andra sidan inte heller lägga flera tusen kronor på ett par skor, för jag har varken nåt stort intresse för löpning eller känner mig som nån mästare.
Jag hittade ett par supersköna skor på Intersport idag. De satt kanonbra och kändes väldigt sviktande. De var aningen skrikiga i färgen, men bortsett från det var det en sko av den typ jag letar efter.
Tyvärr är det inte årets bästa månad det här så nu står jag och väger om jag ska köpa dem eller inte. Det är dock lite lockande att de sänkt dem från 1100kr till 799kr.
Så, vad tror ni...köpa? eller inte köpa?

Apropå en hel annan sak... Är Nike små i storlekarna? jag har alltid fått för mig att det är Adidas som har små storlekar, men idag fick jag ha en storlek större i skon. Normalt har jag 38,5 till 39 i skor, men i den här behövde jag 40!! Det händer typ aldrig. Vet iofs att det skiljer mycket mellan tillverkarna, men ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar