fredag 1 februari 2013

Fredag

Bästa känslan på veckan - när man går hem från jobbet på fredageftermiddagen :)
Jag slogs av en  härlig försmak på våren när jag klev utanför dörrarna på jobbet. Det var vindstilla, solen försökte titta fram mellan de små molnen, fåglarna kvittrade och det kändes nästan varmt och vårskönt ute. Våren lär ju inte vara här än, men det var en perfekt känsla inför helgen. Det känns som om vi behöver lite ljusare och gladare tider nu. Låt kyla, snö och regn vara förbi.


Jaha, vad händer i helgen då? Har ni planer? Själv försöker jag planera för att få tiden att räcka till. Blir nog lite familjemys på stan i morgon efter att jag (förhoppningsvis) spelat lite squah. Sedan vankas det kalas på söndag och däremellan måste jag försöka hinna jobba lite också. Jag skulle vilja ta det på söndag, men vet inte riktigt hur det ser ut med kalaset och när det passar bäst. Vi får se helt enkelt. Bara fredag än så länge ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar