söndag 10 februari 2013

Träning

Körde första gympasset idag. Har insett att jag har alldeles för dålig kondition så måste köra lite extra pass på löpbandet nu. Införskaffade ett 10-kort och plussade på med lite styrkeövrningar för mage, rygg och armar. Nu i efterhand har jag insett att det kanske inte var så smart då jag har Squashträning i morgon. Kanske inte det bästa att skaffa ny träningsvärk inför måndagspasset. Men men, bara att se glad ut :)

Just nu är Tommy på Body Combat. Efter samma pass i tisdags kunde han inte röra sig på flera dagar. Han gick som en halt 90-åring med rullator och med misstänkt olycka i byxan. Herregud säger jag bara :D
Jag filmade honom när han reste sig från soffan i torsdags, men tyvärr fick jag inte upp det på bloggen. Tekniskt strul.
Vi får se om han klarar sig bättre denna gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar