fredag 15 februari 2013

Sjukstuga...igen!

Måndag, tisdag och onsdag var Jacob sjuk och nu har Tommy legat nedbäddad och halvdäckad i 2 dagar. Jag har SÅÅÅÅÅ tråkigt ikväll. Ingen att prata med, ingen att umgås med... Bläää! Tur det är helg nu.
För att nämna något positivt angående mig själv så är jag ytterst förvånad över att jag klarar mig undan sjukdomarna varje gång. Sedan i höstas har Jacob och Tommy åkt på sjukdomar lite då och då, men jag har aldrig smittats. Då ska det tilläggas att Jacob fick det där viruset med 1,5 veckas feber och hosta och att Tommy haft halsfluss och influensa. Utöver detta har det förekommit förkylningar kors och tvärs. Konstigt att jag klarat mig. Halsfluss är ju supersmittsamt och influensan Tommy hade för ett tag sedan med feber och värk tycks jag inte vara alls mottaglig för. Jätteskönt, men ändå konstigt. Jag blir ju inte ens förkyld trots att både Jacob och Tommy snorar, nyser, hostar och ja...you name it.
Självklart kommer jag väl bli sjuk nu när jag skrivit så, men då känns jag ju mer mänsklig i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar