fredag 14 februari 2014

Nominerad

Vilken kväll. Har varit på konferens hela dagen och precis avrundat en riktigt rolig kväll. Ligger nu i hotellsängen och tänker på dagen.

I augusti 2013 blev jag utsedd till månadens medarbetare. Idag blev jag nominerad till titeln Årets Medarbetare. Fyra stycken är nominerade och allt avgörs nästa helg. Grymt kul. Inte säkert det blir jag, men vad spelar det egentligen för roll. Jag har ju redan vunnit. Jag är sedd och uppskattad för det jag gör. Det är värt allt!

Att bli månadens medarbetare bland flera hundra personer och uppmärksammas för min prestation känns grymt hedrande. Detta är en bonus. En riktigt kul sådan. Tror inte jag vinner utmärkelsen, men som sagt... Jag har redan fått det bästa priset.
Jag är evigt tacksam!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Malin!
      Det var en kul dag/kväll/natt det där :)

      Radera
  2. Svar
    1. För snabb på knappen;)
      Grattis!!!! // Tina

      Radera
  3. Åh vad roligt, jättegrattis!
    kram Jessica

    SvaraRadera
  4. GRATTIS FRÅN OSS I SKÅNE !
    Alltid roligt o viktigt att bli sedd o uppskattad för det jobb man lägger ned - trots allt är det en viktig del för att trivas i arbetet. Brukar säga att det är tre ingredienser som är viktiga i arbetet - Schysst lön, meningsfyllda,stimulerande,utvecklande arbetsuppgifter och god kamratskap. Sedan är det upp till var o en och värdesätta det som är viktigaste . tror det i och för sig är väldigt åldersrelaterat beroende vilken fas i livet man är i.
    "Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne" - Epictetus.

    Det är dessutom som du säger du har redan vunnit det som är viktigast för dig och den slutgiltiga vinsten att bli nummer ett är inget måste, rätt tänkt - "Små stjärnor lyser också i mörkret"

    Hälsningar mamma o pappa !

    SvaraRadera