torsdag 24 juni 2010

Sommaren är här

Igår var det midsommarfirande på dagis så Jacob och Tommy var där trots sin lediga dag. De såg fram emot det och vädret var kanon. Det var mycket folk och alla var glada. Alla dansade och hade kul...utom Jacob! Han bestämde sig för att vara på dåligt humör och vägra alla sociala aktiviteter. Åtminstone tills jordgubbarna kom fram :)


Idag var det min tur att ha en ledig dag i solen med min prins. Jag har aldrig varit på lövmarknaden på morgonen, men det kan verkligen rekommenderas. Nu kunde man ju faktiskt se vad som såldes och man kunde njuta av allt som var. Från lunchtid är det ju så knökat med folk att man varken kan ta sig fram eller tillbaka.


En ballong med en cool motorcykel och Jacob var nöjd. Lite midsommarblommor och jordgubbar till mig och jag var nöjd :) Nu slutar snart Tommy jobba och då står det väl mat och öl på schemat. Vi hoppas på att detta är startskottet på sommaren helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar