tisdag 31 maj 2011

Usch, vilka otäcka djur!

I måndags möttes vi av en skrikigt lila skylt på dagis där det stod att det förekom huvudlöss. Usch! Fy! Inte vi! Nej. Nej. *rysning*
Jag hoppades att vi aldrig skulle råka ut för det på dagis och jag hoppas fortfarande. Som "tur" var missade Jacob dagis hela förra veckan och från och med nu är vi lediga fram tills nationaldagen. Hoppas de otäcka krypen är borta tills dess. Jag är mest skraj att jag ska få dem om de väl tar sig hem hit. Får hoppas att de inte gillar Jacobs nyrakade frilla :)

2 kommentarer:

  1. Uch hoppas att ni slipoer det. Det börjar klia bara man tänker på det... Bara säg till om ni vill ha något medel har flera olika sorters flaskor som jag har fått genom Buzzador. Bara att komma förbi och hämta:)

    SvaraRadera
  2. Stort tack! Det uppskattas. Lovar att höra av mig om vi får hem de äckliga krypen!! :)

    SvaraRadera