onsdag 9 maj 2012

Efterblogg från Milano

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från min Milano tripp, kan verkligen rekomendera att göra en sådan resa. Själv älskar jag fotboll, men är helt övertygad om att alla, oavsett fotbollsintresse eller inte hade uppkattat att sitta på läktaren i en sådan match. Vilken atmosfär.



På plats utanför San Siro, eller Stadio Giuseppe Meazza som den egentligen heter.



Bra plats på andra ring, såg bra över hela planen från min plats.



Tyvärr hann jag inte lära mig så mycket italienska så jag vet inte vad det står, men coolt var det.



Inters tifo gick inte heller av för hackor.



Zlatan var i bra form och bjöd på två mål, straffen fick vi se från första parket nästan.



Slutresultatet, gick inte riktigt Milans väg men jag tror inte att de hade tagit ligan ändå.



Lite kultur fick det ju bli oxå, måndagen spenderade jag i centrum och kikade på Duome Di Milano bland annat. Tillhör topp tre-fyra över europas största katedraler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar