torsdag 3 maj 2012

Vilken tur vi har!


Tommy vann ju en fotbollsaresa för ett tag sedan och åker till Italien i helgen och nu vann jag biljetter till Cirkus Scott som kommer till stan nästa vecka. Flyt kallar jag det!

Det var för en eller ett par veckor sedan som jag var på Lindex och köpte kalsonger till Jacob som de hade Bamsevecka. I kassan frågade de om jag ville tävla om biljetter till cirkusen. Självklart ville jag det. Jacob skulle tycka det var skitkul. Jag såg inte chansen att vinna som så stor när jag stoppade ner tävlingslappen i lådan, men tävla kan man alltid göra.
Idag ringde de och meddelade att jag vunnit. Jag blev jätteglad och skulle överraska Jacob med biljetterna ikväll. När jag sträckte över dem insåg jag problemet. Tiden! Biljetterna är till torsdag kl 19. Jag hade inte tänkt tanken på att dag och tid var förutbestämt. Visst är det självklart, men tankarna var på annat håll. Så, nu får vi se om vi kan sälja dem så vi kan köpa nya till en tid då Jacob är vaken.
Är det någon som är intresserad så har jag alltså två biljetter till 1:a parkett på torsdag den 10 maj kl 19:00. De kostar normalt 320kr styck, men ni kan få båda för 550kr.

2 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt.. Om vi hade varit hemma hade jag gärna tagit dom. Men tror du inte att han orkar när det är så spännande och det kan bli tidig läggdags dagen efter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det löste sig! Cirkus Scott hjälper oss att byta biljetterna till lördag kl 13 istället. Schysst!

      Radera