torsdag 17 maj 2012

Ett samtal till hårfrisörskan

Igår morse blev det ett samtal till frissan eftersom jag inte blev nöjd i tisdags. Jag fick en tid senare igår och lyckades ta mig dit i tid för att styla om. Det blev nya slingor i nacken och en toning över alla andra slingor för att dämpa dem. Dock rörde vi inte de översta då jag var nöjd med dessa. Nu är jag supernöjd och glad :) Tack till Jacobs farmor som styrde upp här hemma så jag kunde få omgjort håret!

Tänka sig att jag hade nedsläppt hår på jobbet igår. Det är INGEN kollega som sett mig i nedsläppt hår under alla de 5 år jag jobbat där. Jag blev lite förvånad över hur bekväm jag var i nedsläppt hår. Gjorde susen att klippa av så mycket som jag gjorde och att platta det. Kanske till o med kommer ha nedsläppt igen, men måste bara införskaffa en plattång först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar