söndag 29 december 2013

Julkoma

Visst hamnar man i någon form av julkoma efter allt fixande och trixande innan julafton, allt ätande i juldagarna och alla sociala stunder. Man ligger på topp några dagar och sedan kraschar man i soffan ytterligare några dagar. SEN kan man återuppstå :)
Jag närmar mig det där sista stadiet nu... :)

Tack alla som har gett oss så fina julklappar. Till er som gett oss pengar kan vi nu meddela att en efterlängtad köksassistent äntligen blivit beställd. Har tittat på olika maskiner i säkert 2 år, men aldrig hittat den rätta och definitivt aldrig hittat rätt prislapp. Nu har vi dock slagit till.

Då vi väldigt ofta använder degkrokarna på elvispen håller vi på att knäcka den stackars maskinen. Den är stark, men inte så stark. Inte så smidig heller vid större degar.

Denna nybeställda maskin är från OBH Nordica och heter Hercules 6684. Den kommer passa in perfekt hos oss då vi har en del andra maskiner i Chilli-serien.
Jag har läst en del om den och den har fått bra betyg. Jag får väl ge ett utlåtande när jag hunnit använda den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar