tisdag 3 december 2013

Ullared

Igår samlade vi ihop den traditionella tjejligan och styrde bilen mot Ullared. Det var lagom mycket folk. Ingen trängsel och inga ragator som kör på oss och kastade onda blickar.
Vagnarna fylldes i vanlig ordning och ett och annat fynd har gjorts. Tyvärr hittade jag inte allt jag hade hoppats på, men lite utmaningar får jag väl spara tills jag kommer hem.
Det har varit två trevliga dagar med mycket shopping, bra mat och god dricka. Tyvärr snodde någon Tinas jacka vilket var mindre kul. De tyckte väl den var fin och tog den ur vagnen. Problemet var bara att det var hennes egen och inte en hon hittat i butiken. Folk är som de är. Fräcka.
Just nu sitter vi i bilen på väg hem. Många mil. Blä. Definitivt det tråkigaste med Ullared. Ska dock bli kul att överraska mina grabbar där hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar