söndag 6 januari 2013

Vilken helg

Helt slut. Hela lördagen spenderades på Ikea och i butikerna runt omkring. Jacob var hos farmor och farfar och Tommy och jag unnade oss en heldag i Kalmar. Många ärenden blev uträttade. Jacob har fått ny säng, nytt täcke, ny kudde och nya lakan. Supernöjd. Jag har fått (eller fått o fått...köpt) nya gardiner, blommor, ljus, kameraväska och annat smått. 

Redan igår när vi kom hem började tjatet om att skruva ihop den nya sängen. Då klockan var sex på kvällen var det inte så aktuellt. Vilka protester det blev!! Phu!
Tidigt i morse åkte verktygslådan fram. Bilder kommer när tid finns.. 
Det blev en annan säng än den jag bloggade om härom dagen. Det blev en med betydligt fler skruvar :)
Sängen skruvades ihop, julsaker togs ned, lägenheten städades,  tvättstugan gick varm och återvinningen har fått besök. Dagen har gått i ett och jag är trött som en gnu.
GODNATT

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med ny säng!

    Jag har tänkt på en sak. Vet inte om problemet ligger hos mig eller om fler upplever det. Men jag kan inte kommentera varken via mobil eller ipad. Flera gånger har jag fyllt i en kommentar och sen när jag ska fylla i namn och hemsida så hamnar det "ovanför" och går inte att fylla i. Vill ju kunna kommentera men är sällan inne och kollar bloggar på datorn.

    Kram till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har hört någon till säga detta, men jag vet inte vad jag ska kunna göra åt det. Tips? Kan vara så att bloggsidan inte är anpassad för nyare mobiler/surfplattor. Vet att jag själv haft problemet tidigare. Tråkigt, men vet som sagt inte om det går att påverka. Du får surfa mer via datorn :P

      Radera