söndag 5 januari 2014

Första träningen blev inte riktigt som planerat

Lovade ju mig själv ett träningspass innan söndag, dvs idag. Jag hade tänkt ta mig till gymmet, men motivationen var inte på topp. Kändes inte kul. Istället ville Jacob gå och bada på badhuset så det gjorde vi. Inte ofta vi är där hela familjen samtidigt.
Jag passade på att träningssimma lite istället. Simning är ju bra träning och engagerar var enda muskel i kroppen. Jag hann med 20 längder innan Jacob tyckte jag var tråkig och jag fick byta aktivitet. Jag funderar faktiskt på att köpa ett 10-kort så jag lite sporadiskt kan gå dit och simma lite. Har ju nära och bra. Enda nackdelen med badhuset är att det är så jäkla kallt när man ska ner i vattnet. (speciellt om man kommer från barnbassängen som idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar