söndag 12 januari 2014

Spontanryck till Ikea

Ibland får man ju bara ett infall. En briljant idé. En önskan. I går vid 22-tiden slog det mig att jag var sugen på att åka till Ikea. Idag vid samma tid sitter vi efter ännu ett spontant ryck och skruvar möbler.

Tror vi mötte halva stan på Ikea så det måste varit fler som fått samma infall som mig :) Det var inte alls mycket folk där så det var behagligt och skönt att strosa runt. Det blev en hylla i kundvagnen, några nya djupa tallrikar och lite annat småplock. Bilresan dit och hem gick över förväntan. Jacob är ju inte så glad för bilåkande annars. En bra och mysig dag helt enkelt.

Jag har försökt lägg upp en bild på hyllan hela kvällen, men bloggen strejkar. Vill inte som jag, så ni får vara utan. Får se om jag kan lägga till den i morgon istället. Nu kallar sängen...
(nu fick jag upp bilden. Bättre sent än aldrig. 2014-01-13)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar