måndag 21 februari 2011

Påskpyssel

Idag kom det ett spännande paket med posten. Trodde först att det var felutskickat för jag hade ju inte beställt något, men sen kom jag på... Det var ju vårt påskpysselset. Gick med i en pysselklubb förra veckan. Både jag och Jacob tycker det är kul att vara lite kreativa och här fick man ett set med både färgade papper, olika tygbitar, träägg, klistermärken, fjädrar, pärlor, färg, hönor, coola grejor att sätta på de kokta äggen mm. Det var faktiskt mycket bättre än jag kunnat förvänta mig. Det fanns grejor för att göra påskkort, pyssel till påskriset och bordsdekorationer samt pyssel för de riktiga äggen. Hur mycket som helst!
Det bästa var att det även medföljde klister, pensel och andra bra att ha saker. Hela 39kr! Som hittat! Kan rekommenderas till Jacobs pyssliga kompisar.
Det heter Skaparklubben och finns på Homeenter

Även om det är långt kvar till påsk så hälsar Jacob att om någon är sugen på att påskpyssla när det närmar sig påsk så är ni välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar